PROFESJONELL PRODUKT-/TJENESTEGJENNOMGANGSTJENESTE | Forum Solution Global Infomation

PROFESJONELL PRODUKT-/TJENESTEGJENNOMGANGSTJENESTE

rootadmin

Administrator
Staff member

Leter du etter måter å få mer eksponering for dine produkter eller tjenester? Ønsker du å bygge tillit hos kunder med ekte anmeldelser av høy kvalitet? Ikke bekymre deg, jeg er her for å hjelpe deg! Med erfaring og engasjement vurderer jeg profesjonelt produkter/tjenester, og hjelper deg å nå de riktige kundene og forbedre merkevarens omdømme.

Hvorfor velge min anmeldelsestjeneste?
Autentisk og kreativ: Jeg vil oppleve produktet/tjenesten din og skrive en ærlig, levende og engasjerende anmeldelse.
Innholdsoptimalisering: Artikler er optimalisert for å passe hver plattform (blogg, sosialt nettverk, nettside), og bidrar til å øke kunderekkevidden.

Medfølgende bilder/videoer (avhengig av pakke): Jeg gir faktiske bilder eller korte videoer for økt troverdighet.
Rask tid: Forpliktet til å levere artikler i tide, for å sikre fremgang for kampanjen din.
Se gjennom tjenestepakkene jeg tilbyr:

Nedenfor er fleksible pakker du kan velge mellom, for å passe dine behov og budsjett:

Grunnpakke - 300 000 VND
Gjennomgå artikkel 300–500 ord.
Autentisk innhold, med fokus på de enestående fordelene ved produktet/tjenesten.
Legg ut på en av mine personlige sosiale mediekanaler (eller send filen til en venn for å legge den ut selv).
Bilder/videoer er ikke inkludert.

Avansert pakke - 500 000 VND
Gjennomgå artikkel 500-700 ord, mer detaljert og dyptgående.
Vedlagt er 3-5 faktiske bilder tatt av meg (høy kvalitet).
Legg ut på 2 sosiale mediekanaler eller 1 personlig blogginnlegg.
Rådgivning om hvordan du kan optimalisere innhold for å tiltrekke kunder.

Profesjonell pakke - 1 000 000 VND
800-1000 ord gjennomgangsartikkel, grundig analyse av produktet/tjenesten.
Inkluder 5-7 vakre bilder + 1 kort video (30-60 sekunder) som introduserer produktet.
Legg ut på 3 kanaler (sosiale medier, blogg eller støtte nettstedet ditt).
Støtte redigering av innhold én gang på forespørsel.
Spesialpakke (kontakt for tilbud)
For store kampanjer må du vurdere mange produkter eller legge ut på mange plattformer.
Kan kombinere livestream, langsiktige PR-artikler eller samarbeide med andre KOL-er.

Prisene avhenger av dine spesifikke krav.
Arbeidsflyt:
Du sender inn produkt-/tjenesteinformasjon (beskrivelse, bilder, høydepunkter).

Jeg eksperimenterer (om nødvendig sender prøver) og begynner å skrive.
Send utkast for vurdering før du legger ut.
Fyll ut og post i henhold til pakken du velger.
Kontakt oss i dag!

La meg hjelpe produktet/tjenesten din til å skinne og vinne over kunder. Innboks nå via [telefonnummer/e-post/Fanpage] for detaljerte råd og motta spesialtilbud når du bestiller en pakke denne uken!

Merk: Prisen ovenfor gjelder for vanlige produkt-/tjenesteanmeldelser. For høyverdiprodukter eller spesielle forespørsler kan prisene variere (vil bli diskutert spesielt).

Er du klar til å øke salget? Jeg er klar til å følge deg!

Kontakt brukerstøtten:
Whatsapp/ Zalo / Hotline: [08-62.39.64.78], [0916.33.99.80]
E-post: [trankhanhchi0805@gmail.com]

Jeg godtar Integrer verktøy for kommentardeling i WordPress
Se produktliste her? SE PRODUKTER HER