PROFESSIONEL PRODUKT/SERVICE ANMELDELSESSERVICE | Forum Solution Global Infomation

PROFESSIONEL PRODUKT/SERVICE ANMELDELSESSERVICE

rootadmin

Administrator
Staff member

Leder du efter måder at få mere eksponering for dine produkter eller tjenester? Vil du opbygge tillid hos kunder med ægte kvalitetsanmeldelser? Bare rolig, jeg er her for at hjælpe dig! Med erfaring og dedikation gennemgår jeg professionelt produkter/tjenester, og hjælper dig med at nå de rigtige kunder og forbedre brandets omdømme.

Hvorfor vælge min anmeldelsestjeneste?
Autentisk og kreativ: Jeg vil opleve dit produkt/service og skrive en ærlig, levende og engagerende anmeldelse.
Indholdsoptimering: Artikler er optimeret, så de passer til hver platform (blog, socialt netværk, hjemmeside), hvilket hjælper med at øge kunderækkevidden.

Medfølgende billeder/videoer (afhængigt af pakke): Jeg leverer faktiske billeder eller korte videoer for øget troværdighed.
Hurtig tid: Forpligtet til at levere artikler til tiden, hvilket sikrer fremskridt for din kampagne.
Gennemgå servicepakker, jeg leverer:

Nedenfor er fleksible pakker, som du kan vælge imellem, der passer til dine behov og budget:

Grundpakke - 300.000 VND
Gennemgå artiklen 300-500 ord.
Autentisk indhold, der fokuserer på de fremragende fordele ved produktet/tjenesten.
Skriv på en af mine personlige sociale mediekanaler (eller send filen til en ven for selv at sende den).
Billeder/videoer medfølger ikke.

Avanceret pakke - 500.000 VND
Gennemgå artiklen 500-700 ord, mere detaljeret og dybdegående.
Vedhæftet er 3-5 faktiske billeder taget af mig (høj kvalitet).
Skriv på 2 sociale mediekanaler eller 1 personligt blogindlæg.
Rådgivning om, hvordan man optimerer indhold for at tiltrække kunder.

Professionel pakke - 1.000.000 VND
800-1000 ord gennemgangsartikel, der grundigt analyserer produktet/tjenesten.
Inkluder 5-7 smukke billeder + 1 kort video (30-60 sekunder), der introducerer produktet.
Skriv på 3 kanaler (sociale medier, blog eller støtte din hjemmeside).
Støt redigering af indhold én gang efter anmodning.
Specialpakke (kontakt for tilbud)
For store kampagner skal du gennemgå mange produkter eller poste på mange platforme.
Kan kombinere livestream, langsigtede PR-artikler eller samarbejde med andre KOL'er.

Priserne afhænger af dine specifikke krav.
Arbejdsgang:
Du indsender produkt-/serviceoplysninger (beskrivelse, billeder, højdepunkter).

Jeg eksperimenterer (om nødvendigt sender jeg prøver) og begynder at skrive.
Send udkast til din gennemgang, før du sender dem.
Udfyld og postér i henhold til den pakke du vælger.
Kontakt os i dag!

Lad mig hjælpe dit produkt/service med at skinne og vinde kunder. Indboks nu via [telefonnummer/e-mail/Fanpage] for detaljerede råd og modtag særlige tilbud, når du booker en pakke i denne uge!

Bemærk: Ovenstående pris gælder for almindelige produkt/service anmeldelser. For produkter af høj værdi eller specielle ønsker kan priserne variere (vil blive diskuteret specifikt).

Er du klar til at øge dit salg? Jeg er klar til at ledsage dig!

Kontakt support:
Whatsapp/ Zalo/Hotline: [08-62.39.64.78], [0916.33.99.80]
E-mail: [trankhanhchi0805@gmail.com]

Jeg accepterer Integrer kommentardelingsværktøj i dit WordPress
Se produktliste her? SE PRODUKTER HER